Godnatt!

     Skrivet: 2010-02-10 / 20:52:46 Kategori: Dagboken
Hello!
Kom hem för ungefär en timme sen. Jag var på handbollsträning och i dag vart det en lite annorlunda träning. Först så gick vi iaf upp till "spegelrummet" för att köra lite fys-träning och sedan då träningen började så skulle några i mitt lag köra träningsmatch mot 97:orna(jag var också med ). Jag tror inte att vi vann men det var iaf kul att spela mot dom ;). Sedan gick vi upp i "spegelrummet" igen och så köra vi fys till träningen var slut. Nu har jag skitont i armarna, axlarna osv. :(.

Vet ej vad jag ska kolla på idag ................. eller nu vet jag :D. Jag tänkte berätta lite om dan i skolan innan jag går och lägger mig. Jag vaknade, klädde på mig, åt frukost osv. Sedan mötte jag min bästis ;). Och vi gick tillsammans till skolan. Vi började att läsa för att sedan gå över på några mattetal. Fick lite komplimanger av några tjejer i klassen:D (jag nämner oftas inte namn i min blogg så ni vet ;)). Sedan vart det rast. Efter rasten så gick vi igenom Nationella test prov(alltså inte riktiga prov). Det gick rätt så bra för mig, Jag hade 19 rätt av 22. En i min klass hade alla rätt ;O. Men sedan så hade vi engelska och jag hade glömt att göra en sida på Engelska test provet så jag fick göra den medans dom andra gick igenom Test provet. Jag tror att jag hade alla rätt på det för jag tycker att engelska är både tråkigt och roligt men det beror på vad vi gör:). Sedan körde vi nån lek ute ( det var iiiskalllt!) :S och sedan var det lunch. Efter lunchen hade vi Syslöjd och då gjorde jag en kudde :D. Sedan bar det av hemåt , väl hemma så kollade jag bara på tv och fixade lite saker på datorn.


Jag brukar aldrig skriva så här mycket för att jag nästan aldrig har tid men i dag har ni en del att läsa hihi:D.
Snart ska jag sova så jag skriver mer i morgon.

  Best Friends 1   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback