Stjupid

     Skrivet: 2010-02-08 / 14:09:49 Kategori: Dagboken
DHej bloggen!
Dagen i skolan har varit bra förutom att jag har sårat min bästis och det gör ont i hela kroppen nu, Jag har ingen lust att göra nåt annat än att blogga just nu:(. Att se sin bästis gråta är det man helst inte vill se. Jag hoppas att hon kan förlåta mig för att jag har varit så dum på sista tiden. Dum som jag är så hjälpte jag ju såklart till att städa lite efter sista lektionen och då glömde jag totalt bort henne vilket jag inte skulle ha gjort. Jag känner mig som världens sämsta person och jag vet inte om jag har nån lust att gå på träningen. Jag fattar bara inte hur jag kunnat vara så DUM!. Jag menar jag vet själv hur det är att bli sårad och så men att se nån annan bli sårad det är ännu värre. Jag måste skärpa mig för annars kanske jag förlorsr min allra bästa vän :S. Aja skriver mer senare :<
Kommentarer
  linnea

det gör inget jag gillar min bästa vän och det kommer jag göra hela mitt liv

  Datum: 2010-02-09 Tid: 18:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback