BESÖKSREKORD IGEN

     Skrivet: 2010-01-16 / 20:35:35 Kategori: Dagboken
Hallå där alla ni söta läsare som ramlar in här, jag vet inte var ni kommer ifrån men jag hoppas att ni kan stanna ;). Det är så kul med så många som läser min blogg, i går hade jag 33 besökare!, jag vet att det inte är så mycket men jag är ändå superglad nu!
Nu till mkt viktigare saker nämligen vad som har hänt mig idag(skoja:D)
Iaf så har jag spelat 2 matcher på olika ställen idag, en i hallen där jag tränar och en i Tumba. Den första matchen vann vi och i den andra vart det lika 6-6. Jag är mkt nöjd med matcherna. Sedan när jag kom hem så fikade jag lite och sen duschade jag och sen ringde min bästis och frågade om vi kunde göra nåt, jag svarade ju såklart Ja men vi hittade inte på nåt roligt att göra och sen skulle hon hem och äta :(.
Sedan var det min tur att äta middag och nu så ska jag kolla på en film så vi ses senare ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback