Disney On Ice & Bio

     Skrivet: 2010-01-03 / 22:47:50 Kategori: Bilder 2009/2010
Så där ;)!.

Nu ska jag berätta lite om vad som hänt i helgen.....
 
I Lördas gick vi vid 17 till tåget för att åka in till Stockholm(Globen), Det tog 30 min. Sedan gick vi och köpte lite godis och sånt och sen gick vi in i Globen för att hitta dem rätta platserna, Där träffade jag min bästis och hennes mamma. Disney On Ice rekommenderas till Barnfamiljer för att det handlar om Mimmi, Musse, Långben,Kalle & Kajsa och mfl. som åker på is alltså på svenska så betyder det Disney På Is.

Idag har jag varit på Bio med min familj och en kompis, Vi såg Alvin och Gänget 2. Jag visste inte vad den första filmen handlade om eftersom att jag inte sett den så jag visste inte vad som väntade men den var iaf bra;).
Alvin & Gänget rekommenderas oxå till Barnfamiljer och framför allt Barn.

Nu kommer lite bilder från helgen.


Scenen där dom uppträder




Det var ganska mkt folk där inne ;O



Det var några apor som uppträdde där men det vart inte så bra bild










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback