Som sagt...

     Skrivet: 2010-07-02 / 23:38:39 Kategori: Dagboken
Japp, Som sagt så blev det väldigt dålig uppdatering idag. Tänkte berätta om dagen på Jorbro idag men orkar inte så säger bara fyra ord om dagen : Det var jätteroligt! :D. Ska iaf börja packa nu och fixa lite saker, Jag vet att alla frågar om jag kan göra designer/Nya designer och Ja jag kan det, Efter att jag kommit hem från Åland (7 juli). PS. Vet att jag borde gå och lägga mig men jag har inte lust hehe ;). Ska fortsätta att packa så hörs vi om en stund.

Kommer att kunna blogga från mobilen men det kommer nog att bli ett eller 2 inlägg per dag där jag bara berättar lite av det som har hänt under dagen. Ni kanske förstår att det inte är så bra internetanslutning ute på Farmors Stuga på Mörkö på Åland så uppdatering kommer att vara ganska låg men tror att ni då förstår varför :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback