Bilder som glömdes bort

     Skrivet: 2010-06-27 / 22:59:10 Kategori: Bilder 2009/2010
Hej!
Wierd rubrik, Vet men ni kanske fattar ändå :D, Iaf så kommer jag att nu lägga in lite bilder från Midsommar och några bilder på mig från bl.a Eken.


Midsommarns- Hoppbilder =):



Haha min syster hoppade inte så högt på först bilden så det ser ut som att hon står på knä på rutschelkanan =D.




(Jag). Väääääääldigt suddig ^^




Jag (Ignorera mitt face :S)



Jag, (Ser ut som en mygga men var inte beredd :P)












Min syster, Hjular =)





Jag försöker att hjula men det går inte så bra som ni kanske ser :D











--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu kommer lite fler bilder på mig :





Jag (Järnvägen Cup)




Jag när jag blev årets lagkamrat 2009/2010 på Sjöängen :D



 Jag, Min medalj och Eken Cup T-Shirt när vi Vann Eken Cup 2010 Wiho! ;)




Närmare titt :)







--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sådär tror att det var alla bilder, Kommer uppdatera igen vid 23:30, Ska kolla på tv nu :)
Kommentarer
  Anonym (Sara)

Fett coola bilder vart är det nånstans? Den snyggaste bilden var iaf den med medaljen!:)

  Datum: 2010-06-27 Tid: 23:25:13
  Anonym (Sara)

är de första bilderna tagna på din baksida?

  Datum: 2010-06-27 Tid: 23:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback