Födelsedagar i Juni

     Skrivet: 2010-06-22 / 16:56:53 Kategori: ★Birthdays/Fester/Nöjen★
Hejhopp!
Det har varit så mycket just nu att jag inte har hunnit skriva mer än berättat vad som har hänt på dagarna :). Hehe men i den här måndaden har jag tre stycken som jag känner och vet fyller år då det är då min mamma, Sara Birgersson & Wilma Johnsson.

Den 15:onde Juni fyllde min mamma, Annette Bonäs Eriksson 47 år.
Grattis i efterskott mamma :)!
Har tyvärr inte någon bild på henne :/.

Den 18:onde juni
(Precis när Eken Cup hade börjat) Så fyllde en kompis, Sara Birgersson 12 år.
Grattis i efterskott på dig med, Sara :). (Hihi hon fick Vampyrens Märke(Den första boken i bokserien House Of Night som jag tror att de flesta Twilightälskarna känner till :). Iaf ett stort grattis till Sara :).


Den 30:onde juni
Fyller en god vän till mig som just nu är på Mallorca 12 år och hon heter
Wilma Johnsson. Grattis i förskott!, Wilma:)



Skriver mer om ca en timme, Ska gå ut en stund eftersom att det är så fint väder ut idag :).

Kommentarer
  Anonym (Sara)

Tack så mycket Ann-so. Och tack för boken, du hade verkligen inte behövt ge mig den jag har så att det räcker med Twilight-böckerna:P Men tack ändå. Och lins header är as cool det är väl du som har gjort den.

  Datum: 2010-06-23 Tid: 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback