Vampire Diaries & Träning

     Skrivet: 2010-05-03 / 14:31:44 Kategori: Dagboken
Tjena!
Här är det full rulle & Jag vet inte vart jag ska börja :S. Men iaf så vaknade jag 09:30(som vanligt) idag. Om ni undrar varför jag är hemma idag från skolan så är det för att min skola har Studiedag! :D. Jag åt frukost, klädde på mig osv. Sedan mötte jag upp Linnea utanför mitt hus. Vi tog Cyklarna och cyklade iväg för att lämna ................ till några. Det var ganska jobbigt att cykla upp för alla backar men betydligt lättare att cykla ner för nerförsbackar hehe:D. När vi hade några kvar som vi inte orkade cykla till så åkte vi hem(vi ska ge det till dem på träningen idag). Men då kom min kompis på att hon skulle iväg till Hundcafet så hon stack iväg och jag cyklade hem med en ordentlig träningsvärk i benen  ``/. Vid 13 åt jag lunch (grönsakssoppa). Helt ok :). Och sedan kollade jag på det senaste avsnittet av Vampire Diaries som jag hade missat(På datan), Visst har Vampire Diaries blivit spännande nu eller hur?.

Update: Ska iväg på Dubbelhandbollsträning idag (97 & 98 träning). Så när jag kommer hem är jag antagligen väldigt trött. Och imorgon är det skola också, s k i t! :(. Nåja, Vill man lära sig nånting här i livet måste man gå i skolan. bloggar senare igen ;).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback