Tillbaka!

     Skrivet: 2011-02-11 / 16:44:09 Kategori: Dagboken
Hej!
Är nu äntligen tillbaka efter en kort bloggpaus, det känns som att det behövdes för nu ska här göras många inlägg heheh ^-^. I skolan så hade vi första lektionen inställd på morgonen så jag gick direkt till idrotten. Våran idrottslärare vart försenad men det gjorde inte så mycket... Sedan så flöt lektionerna på och precis innan mattelektionen så skulle jag gå in på toa för att dricka och helt plötsligt så hördes ett jättehögt ljud i hela rummet så jag vart jätterädd heh, Eller jag hoppade till för jag var inte riktigt beredd :P. Iallafall så var alla tvungna att gå ut då för att larmet hade gått igång så vi fick stå ute ganska länge och sedan när vi gick in så fick jag veta att det var någon i 6:an som hade satt igång larmet, då av misstag som tur var. Sedan hade vi matte, lunch och tyska, Tyskan var jättekort, Vi pratade bara lite sedan sjöng vi några sånger och sedan gick vi hem :D. När jag kom hem så kollade jag på tv, åt mellis och sedan så satte jag mig vid datorn, Intressant inlägg va? :B. Ska iallafall städa mitt rum nu, Hörs c:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback