Skärpning

     Skrivet: 2011-01-17 / 20:44:15 Kategori: Dagboken
Hej!
Nu får jag ta och skärpa mig med uppdatering här på bloggen!.
Har mycket läxor denna vecka men jag ska bannemej inte ha dålig uppdatering för det!.
Dagen i skolan var väldigt lång med Cirkuslektionen gick fort, Även fast den var 1 timme lång så efter Cirkusen så "stressade" jag hem, Åt mellis, Packade handbollsväskan och stack iväg till träningen där vi hade världens längsta fys (Kändes det som), Och efter var jag helt slut, Det värkte jättemycket i benen och magen men träningen gick ändå väldigt bra, Trots att jag var så slut. Nu kollar jag på handbolls-VM, Sverige-Sydkorea. Måste även göra NO-Läxan så vi hörs vid 21.30 :D.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback