Ha den äran

     Skrivet: 2012-07-17 / 19:55:00 Kategori: Dagboken
Ja, idag har var det 3 år & 1 månad sedan jag startade min blogg. Den 17 juni 2009. 
Jag vet att jag är en månad för sent ute, men det struntar vi i för tillfället
Jag var en lycklig liten tös som skrev massor av oseriösa inlägg med googlade bilder och hjärtan som kunde täcka ett helt inlägg. Visste knappt hur man gjorde en header eller publicerade en egentagen bild... ^^
Jag känner verkligen att jag har förändrats under den här tiden. Blivit mer seriös, egen och personlig, det är inte så att jag har slutat skratta, men ni förstår säkert vad jag menar. Jag har tagit in massor av inspiration från omvärlden/bloggosfären och gjort det till min egen lilla hörna som jag idag gärna visar för omvärlden, så att alla kan se och ta del av min stora passion.
Fotografering
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback