Mot Danmark

     Skrivet: 2012-07-23 / 00:04:48 Kategori: Dagboken
God natt, God morgon eller något
Om en timme påbörjars resan mot ett annat land. Ett land lång bort. Eller ja, inte så himla långt bort men 500 km är verkligen inte att ta i. Så man kan säga att det är en bit att resa om man åker bil, som jag i detta fall kommer att göra. Men jag förstår verkligen inte vad alla menar med att många tycker att en lång bilresa är jobbig. Jag brukar i de flesta fall sova bort resan så det kanske är därför hehe^^. Ska lägga i det sista i väskan och bära ner den till dörren. Sen far vi c:. Kommer att ta med datorn så det blir inte helt tomt här, men ifall att jag inte skulle hinna skriva något så har jag fixat lite tidsinställt c:
Nästa gång vi hörs är jag förmodligen i Danmark!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback