Happy new year

     Skrivet: 2013-01-01 / 00:01:00 Kategori: Dagboken
                                                                                                  
Då var 2012 slut. Det som sades var inte sant. Jorden gick inte under men vi miste många kända människor. Så är det alltid. Alla blir ett år äldre. Världen förändras. Men nog med seriöst prat...
 
Det nya året har börjat!
Skönt med en nystart och ett nytt år att se fram emot. Jag ska inte lova något men ett hälsosamt och bra år ska det bli. Man längtar såklart inte tillbaka till skolan men någon gång måste den dagen också komma. Det är ungefär en vecka kvar och jag har faktiskt inga större planer. Tänkte åka in på bio någon dag med Linnea, vila, läsa, pilla på min nya mobil och göra sånt som jag annars inte hinner med. 2012 har gått otroligt fort och 2013 lär gå ännu snabbare. Snart blir jag ju 15 också c: Tänk vad tiden går fort ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback