Åland e bäst!

     Skrivet: 2009-08-23 / 20:31:25 Kategori:
Hejsan! Har haft en så roligt helg med mitt handbollslag.
Åland e Bäst :) Uppdateringen suger jag är så dåligt på att uppdatera :( Har märkt att kompisar e mycket viktigare en en dator och blogg vilket betyder mer tid med Kompisar :) Sitter just nu och spelar lite tv-programmet som jag skulle kolla på är 1 timme försenat P.G.A bingolotto :( Badat har vi gjort och jag kan bara säga en sak  ISKALLT! har också tränat och spelat handboll mot ett Ungerskt Lag det var kul även fast dom var 2-3 år äldre:). Vi tränade i Eckeröhallen Och Åkte med Eckerölinjen hem i dag kl 13:30. Snart är Söndagen slut och i morgon börjar skolan igen:( Orkar inte med skolan skulle behöva lite fler veckors sommarlov:) Nu ska jag mysa framför Tv och sen är det bara att hoppa i Säng.
Hälsningar från Åland/ Ann-Sofie<3 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback