Funny

     Skrivet: 2009-12-26 / 23:19:53 Kategori: Dagboken
Hej! Ni kommer tyvärr inte att få nån bild på det jag och en kompis bakade idag för att min familj åt nästa upp allting innan jag hade hunnit ta kort på det. Jag vill ännu en gång tacka min kompis för en superbra Julklapp ;).
I morgon ska jag kanske åka in till Stan för att shoppa lite på NK elr så skulle jag typ göra nåt med nån kompis, vet inte än hur det blir men ni får se imorgon.. Ska bara kort berätta lite om vad jag har gjort idag:
Vaknade vid 12:30 -.- men jag var inte trött innan jag skulle gå och lägga så det var så hehe. Senare åt jag lunch och vid halv 5(tror jag) kom en kompis hit så vi satt lite på datan och sen bakade vi.. jag orkar inte skriva mer men jag hade iaf jätteroligt idag. Vi ses ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback