Bilderna från Spanien!

     Skrivet: 2009-07-09 / 01:12:33 Kategori:
Hejsan hoppsan jag glömde visst bort att ladda in bilderna från Spanien här kommer dom i allafall (tog inte så många bilder)
Havet!
Rummet där jag och mitt lag sov'
Poolen (vid föräldrarnas hus)
en bild från flygplanet
och sist men inte minst min nya lila bikini som jag köpt där !
(det kanske inte vart så bra bild men skit it)



Kroatien!

Förutom att ha laddat upp bilder så har jag för det mesta suttit på datan i dag + att min lilla syster snor mina kläder så jag har snart inga kvar :(   ^.^      . Jo förresten så åker jag till Kroatien på lördag och kommer inte hem förens om 2 hela veckor så då  kommer jag inte skriva förens jag kommer hem igen (den 25) Det ska bli SÅ skönt att äntligen få lite semester med familjen men jag kommer ´ändå sakna alla (speciellt min bästis hon fyller år när jag är borta det är synd
att jag inte är hemma då) .Dit ska jag !! Det där är sandstranden Zlatni Rat som ligger på Ön Brac utan för Split i Kroatien.
Så då ses vi inte förens om två veckor kära bloggare / er Ann-So♥


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback