Det här blir det sista jag skriver på länge!! :(

     Skrivet: 2009-06-21 / 20:48:11 Kategori:
♥Hejsan alla bloggare ! idag som alla dagar vaknade jag och åt frukost ,sen så spelade jag på datan ,sen plingade linnea på  och vi lekte tills jag skulle äta lunch sen efter lunch så spelade jag badminton med linnea och en kompis till, ´vi hade jätte kul sen fikade vi hos vår kompis sen spelade vi lite till och sen kom linnea hem tilll mig och vi åt middag,och sen spela vi på datan . det här blir det sista jag skriver på länge  för att i morgon ska jag åka till Spanien med mitt handbollslag , vi ska hälsa på en handbolls kompis som bor i Spanien. Det ska bli jättekul så jag har packat NÄSTAN HELA DAN heheh :) det ska bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KUL!!!! vi ska vara där i en vecka så jag kommer inte skriva här förens på söndag då vi kommer hem elr kanske på måndag för vi kommer hem sent på söndag kväll . det kommer bli asgrymt hehe:D så vi ses nog inte förens på måndag igen hejdå alla bloggare från lilla meej ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback