Frisk:)

     Skrivet: 2009-11-18 / 16:31:46 Kategori: Dagboken
Hehej som jag alltid brukar säga -.-
Iaf så har jag typ blivit frisk i dag så jag har varit i skolan och det är dags för träning och ungefär en timme.....
dock inte så trevligt för att det börjar bli mörkt vid den här tiden och också kallt=(  Jag är iaf väldigt glad att jag är frisk för det är så tråkigt att vara sjuk och att bara vara hemma och inte ha någonting att göra.Jag ska också skriva en kort summering av förra veckan om jag minns allt^^
MÅNDAG 9/11
Träning......
TISDAG 10/11
Vilade.......
ONSDAG 11/11
Träslöjd......
TORSDAG 12/11
Badfritids......
FREDAG 13/11
Idol 2009....
Vart sjuk:(
LÖRDAG 14/11
Sjuk
Körslaget final Team
Ola vann
SÖNDAG 15/11
Sjuk, Hoppade över träningen

Veckan har mest handlat om att jag har varit sjuk och så så den har inte precis varit spännande men idag har jag iaf inte gjort så mycket förutom att ha varit i skolan. Idag hade jag träslöjd, Lingva och Hemkunskap där vi fick baka Äppelkaka=) (mums) snart ska jag sticka på träning så vi ses senare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback