Lilla Jul

     Skrivet: 2009-11-28 / 14:09:48 Kategori: Dagboken
Hej bloggen!
Jag orkade inte skriva när jag vaknade så det får bli av nu istället. Eftersom att min pappa kommer från Åland så ska vi fira Lilla Jul idag. Lilla Jul är ungefär en månad före vanliga Julafton. På Lilla Jul får man några som Julklappar och man äter i stort sett likadan mat på Lilla Jul det är bara att det är lite mindre av allting. Egentligen så brukar vi fira  Lilla Jul varje år på Åland men det här helgen hade vi inte tid så vi firar i stället det hemma.
Jag började iaf min Lördag med att åka och handla vid 11 och sen åkte vi och lunchade på Donken.
Har också köpte en ny tröja/skjorta från Kappahl ( Bild kommer lite senare om det funkar)
Nu ska jag bara ta det lite lugnt och spela lite på PSP ;) Skriver mer senare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback