Kanelbullens Dag!

     Skrivet: 2009-10-04 / 14:34:54 Kategori: Dagboken
Som alla skriver så är det Kanelbullens dag idag. Mamma och jag har precis ätit lunch och bakat kanelbullar(mums)
Iaf Matcherna I Sunnerbyhallen gick bra vi vann båda=) Det ända som var problemet var att Det var så himla lång väg att åka, Hallen låg typ i Nynäshamn, Det är ju aslångt dit eller i alla fall 53km!
Jag har iaf duschat och Spelat lite Sims2. Jag hoppas att det blir bättre till ikväll för det har ju regnat här ända sen kl 13?!. Om det slutar regna så slipper ju man vara inne hela tiden och det är ju så jobbigt om det spöregnar och man blir genomblöt. Jag ska Försöka göra något vettigt men Nu ska jag strax fika lite så vi ses senare!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback