Ännu en kväll!

     Skrivet: 2009-09-17 / 20:51:51 Kategori: Dagboken
Hejohopp veckan har verkligen gått fort och i helgen Är det dax för cup igen =)
I morgon är det redan fredag och snart Oktober. Tiden går verkligen fort och Snart är det till och med julafton.
Har Inte gjort särskilt mycket i dag har varit i Skolan , På Bad fridits och sen kom Mamma och hämtade mig (från badfritids eftersom att hon var ledig i dag annars brukar jag gå hem) Hursomhelst så har jag precis gjort klar läxan och sittet nu och tittar på Idol på en tv och Wipeout på en annan ^^. Imorgon ska jag försöka att skriva efter jag har kommit hem från Skolan, Jag brukar aldrig göra det för att jag oftas gör läxor eller nåt annat på Fredagar. Ska gå och lägga mig vid 21:00 så vi ses imorgon . Bjuder också på en bra låt till kvällen när man ska sova=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback