Friidrottsdag med Spöregn & Hagel!

     Skrivet: 2009-09-24 / 17:08:28 Kategori: Dagboken

Heej! Åå vilken dag säger jag bara! Vi gick ifrån Skolan kl 8:00 och kom hem vid 14:30. Friidrottsdagen på Farta IP vart nog inte riktigt som vi hade tänkt oss, för plötsligt när vi skulle dela ut priser för bästa klass började det Spöregna, Åska och till och med hagla! USCH vilket väder.Så när jag kom hem tog jag en varm och lång dusch, Åt upp det sista av lunchen och kollade på film. Nu är det plötsligt helt klart och solen skiner och himlen är blå=)
Det är verkligen konstigt hur vädret kan skifta så där bara.

Matcher
På lördag och Söndag kommer jag ha matcher i handbollen vilket betyder att jag inte kan/kommer uppdatera så mycket då men jag kommer åtminstonde göra i per dag.På lördag spelar jag tidigt och På Söndag spelar jag sent.
Vi ses lite senare jag måste gå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback