Hello=)

     Skrivet: 2009-09-26 / 17:09:52 Kategori: Dagboken
Hello alla Läsare!. Har för en stund sen kommit hem från Haninge där jag handlade lite.
Hur som helst Matcherna som jag spelade tidigare idag gick bra. Vi vann första med 22-7(mot 97:or) och andra spelade vi i tyresöhallen mot 98:or resultatet vart 20-7, Så det blev en ganska lyckad dag. Är väldigt trött nu så det passar bra att jag har sovmorgon i morgon för att jag trodde att jag skulle spela i morgon men det skulle jag tydligen inte?! Iaf så är det skönt att ta det lite lungt på söndagar men jädrar vad helgen har gått fort! Har knappt hunnit med och i morgon är det redan Söndag=( Jaja snart är det ju höstlov så då kan man ju vila ut sig.
Har fikat nyss och nu vet jag inte vad jag ska hitta på snart är det middag typ vid 18 eller så aja vi ses lite senare<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback