Trög Måndag!

     Skrivet: 2009-09-28 / 16:01:19 Kategori: Dagboken

Hi!  idag har det varit en väldigt trög Måndag för mig!;) Dag har sakta men säkert flytit på som den ska men det har gått så sakta att jag nästan har blivit uttråkad av att sitta i skolan. Dagens började iaf med att jag vaknade av det högljudda regnet, Då klev jag upp , åt frukost, klädde på mig, och gick till Skolan. På morgonen skulle vi läsa och sen efter en trög matte var det dags för en ännu trögare Engelska och till sist Boring- Religion. Och när jag kom hem slängde jag mig i soffa och vilade lite och snart ska jag spela match i Östra (som våran hall heter)

Nu ska jag iaf försöka komma på fötterna och äta lite innan jag sticker i väg men matchen börjar inte förens lite över fem så vi ses ikväll:> Shulelu!
ME RIGHT NOW?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback