You now it!

     Skrivet: 2009-09-29 / 19:49:51 Kategori: Dagboken
Hej  är ledsen för dåligt uppdatering men jag pallade inte att skriva igår för att jag vart så trött! Hela dagen i går gick så trögt!! Och sen när jag kom hem orkade jag inte nånting efter matchen. Iaf idag så har jag inte varit på träning eller så men jag va med en Friend<3 så jag kunde inte blogga:( Och jag gjorde läxorna med kompisen också och sen vart kl 18 så hon gick hem till sig och jag till mej. Jag ska försöka vara lite aktivare och kanske lära mig mobilblogga eller vad tycker ni my sweet darlings<3!? aja jag ska  Kolla på Idol snart och ta det lungt med en bok som jag lånade från bibblan. Och nu skriker min syster inne så att det ekar så jag måste hjälpa henne haha!
Vi ses senare:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback