Godmorgon!

     Skrivet: 2010-04-12 / 07:14:29 Kategori: Dagboken
Hej!
sitter och äter frukost just nu och utanför mitt fönster så är det Dimma -.-. Inte särskilt fint väder för att jämföra hur det var igår :D. Vaknade ca 06:30 och då trodde jag att det snönade utanför mitt fönster men det var ju bara dimma :P. Innan jag går och klär på mig & Borstar tänderna så tänkte jag bara berätta att jag kanske ska göra om mitt rum (!!!). Mitt fula rum har möbler och tapeter som inte alls passar ihop med varandra och jag är så glad att vi ska göra om mitt rum(hehe).PS. Ni får bild på mitt rum senare idag . Måste återgå till Frukosten och sticka till skolan snart så jag skriver mer sen när jag kommit hem tror jag. Glöm inte att kolla in min och Lins blogg här.
Hörs när jag är hemma ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback