Hemma!

     Skrivet: 2010-04-24 / 21:36:49 Kategori: Dagboken



Hej!
Kom hem för ungefär 2 timmar sedan efter att jag har varit i Östra hela dagen & spelat 3 matcher. Ledsen för att jag inte har uppdaterat mycket alls men det beror mest på att jag har haft mkt att göra & För att jag inte har orkat ._. , Ledsen för det. Men nu tänkte jag berätta lite om vad som har hänt idag.

Jag vaknade kl 8.45 och gick ner för att äta frukost. Sedan satte jag mig vid datorn lite och chattade osv. vid 9.30 började jag packa till "handbollsturneringen". Och sen smsa jag lite med några :D (hehe brukar inte göra det så ofta). Till turneringen i Östra tog jag med mig:

*Väska/Vattenflaska
*Pengar
*Skor/knäskydd
* Overall
*Frukt
*Mackor
*& Dricka :)

I Första Matchen mötte vi Haninge(97:or), Vi förlorade med 11-7 tror jag :/.
I Andra Matchen mötte vi Tumba IFK (97:or dom med) jag kommer inte i håg vad resultatet blev men vi förlorade den matchen. Det roliga var att jag blev Matchens Lirare och jag har ALDRIG blivit det så det var jätteroligt ;).
Den tredje och sista matchen var kl 17:20 vilket var ganska sent. Vi mötte Bolton i den matchen och vi vann!!!!(gud vad jag blev glad :). Och det var sista matchen också :). Efter matchen köpte jag en Festis och en glass i Cafeterian och sedan Åkte jag hem. Ganska nöjd över Dagens Insats. Det roligaste på hela dagen var att Jag, Lilla Ann-Sofie blev Matchens Lirare och det trodde jag faktiskt att jag aldrig skulle bli. Och att vi vann en Match :).

Som sagt ledsen för dålig uppdatering, Lovar att det blir bättre i morgon :).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback