Lördag & Söndag

     Skrivet: 2010-04-05 / 11:44:18 Kategori: Dagboken
Hej!
Eftersom jag inte har bloggat så mycket så tänkte jag skriva lite om vad som har hänt i helgen och jag har typ inget att skriva om så det får bli såhär hehe^^.

LÖRDAG 3/4

Kryssning med Linnea. Jag trodde att det skulle bli ganska tråkigt men det var faktiskt jätteroligt. Det enda som var jobbig var att vi var tvungna att stiga upp 6 på morgonen-.- men annars var det jättekul. När jag åker båt till Åland eller Finland så brukar jag inte vara med på några Aktiviteter på Båten men den här Kryssningen var ju från Morgon-Kväll så man hade massor med tid på sig att göra olika saker (hehe). Nåja, Bortset från att jag somnade i våran hytt så var det en helt galet kul dag och jag kommer inte att glömma den i första taget. Jag glömde att ta bilder så ni får  bilder från Google istället.

´
En bild på M/S Isabella som vi åkte med till Åland. M/S Amorella åkte vi med till Stockholm.
Båtarna är tvillingar så ni kan nog föreställa er hur M/S Amorella ser ut.

SÖNDAG 4/4
Inget spec. som händer, Handlar och städar lite bara(och längtar tills Måndag(idag) ^^).


UPDATE: Ska bara ta det lungt och skriva klart hemarbete nu, Måste även städa. Mitt rum ser ut som en soptipp(buhu!;). Skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback