Måndag♥

     Skrivet: 2010-04-12 / 21:33:04 Kategori: Dagboken
Hej!

Jag har inte berättat om vad jag har gjort idag och det hållde jag nästan på att glömma hehe men nu tänkte jag berätta vad jag har gjort idag :

Vaknade 06:30, klev upp, satte på datan och skrev ett inlägg.
Sedan gick jag ner för att äta frukosten som för  mig alltid består av en skål med Yoghurt och Flingor. Sedan gick jag upp, stängde av datan, Klädde på mig osv och gick till Skolan med min bästis.

I skolan började vi med att läsa på morgonen och då gick jag ner till Skolbiblioteket och lånade en bok ( Twilight, Eclipse), Den är verkligen jättebra fast jag bara har läst 30 sidor i den :P. Sedan var det Matte, & Rast efter Matten. Efter Rasten kollade vi på ett avsnitt av The Ghost Hunter som vi brukar kolla på varje Måndag på Engelskan(Filmen är på Engelska) sen hade vi Bensträckare och sedan Idrott. På idrotten körde vi Multiboll -.- ( inte så kul). Sen var det Lunchrast(Lunch & Rast :D). Efter Rasten hade vi Bild och vi gjorde någon teckning som man skulle sätta tejp på elr nåt sånt hehe. Sedan slutade vi och då gick jag hem med min Bästis. När jag kom hem satte jag mig på balkongen och fikade lite eftersom att det var 16 grader varmt & det är så skönt att våren har kommit hit till Stockholm så man kan vara utan jacka hehe. Dagens Fråga kommer strax :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback