Torsdag

     Skrivet: 2010-04-29 / 15:29:12 Kategori: Dagboken
Hej!
kom från duschen för en stund sen. Idag så har jag inte gjort nåt speciellt förutom att ha varit i skolan hehe:).
Tänkte bara berätta lite kort om vad som hände i skolan idag:

Första lektionen var Göra Klart inför en Redovisning.( Vi skulle hitta på ett slut till en berättelse). Alla fick olika sätt som dom skulle göra slutet på  i grupper och min grupp fick Poesi:S. Det var ganska svårt men det gick även ganska bra hehe. Vi blev iaf klara med det och senare på dagen skulle vi Redovisa(alla i klassen).
Efter första lektionen var det tidig rast och sedan kollade vi på Lilla Löpsedeln. Sedan hade vi Musik med Emilia(Jag fick gå och snyta mig fler gånger under Musiklektion för att jag var så Förkyld ._.  Efter musiken gick vi upp till Klassrummet och då hade vi Redovisning:S. Det gick faktiskt bättre att Redovisa än jag hade trott och jag var faktiskt ganska nöjd när min grupp var klara med Redovisningen. Sedan Redovisade dom andra. Sedan var det lunchrast. Till lunch fick vi Chicken Bits & Ris med Sötsur sås. (mums!). Det var jättegott och jag åt nog lite för mkt så jag fick ont i magen efter Lunch -.-.(smart). Efter rasten skulle den sista gruppen redovisa. Sen hade vi Klassråd(där jag var Sekreterare) och sedan var dagen slut vi 13:10. Då gick jag hem. Och nu har jag fortfarande ont i magen :(. Får hoppas att det går över. Men nu ska jag "spela" lite så jag bloggar mer senare :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback