Bilder från Åland

     Skrivet: 2010-08-16 / 14:50:13 Kategori: Bilder 2009/2010

Godmorgon!
Här kommer lite fler bilder från Åland.
Ska ta en dusch om en stund så vi hörs efter:).










Jorgubbar^^














Hallon c:






























Stugan
På Mörkö ( Framifrån )










& Nu lite bilder på efterrätterna som vi beställde på Resturangen (På Båten).
-----------------------------------------------------------------------------------------


Min tallrik när jag hade ätit klart C;






Min efterätt, Vaniljglass m. Grädde , Chokladsås & Physalisfrukt på toppen.



Pappas Efterätt, Mörkchoklad glass, Chokladmousse och krossad choklad.


Min systers efterätt, Vaniljglass m. Grädde, Kolasås och Physalisfrukt på toppen.



Mamis efterätt, Vaniljglass med färska bär :).


-------------------------------------------------------------
Sådär, Det var alla bilder C;. Ska börja packa till träningen nu så jag uppdaterar mer senare.

Kommentarer
  m

sv' åh vad kul :) önskar dig all lycka.

  Datum: 2010-08-16 Tid: 22:56:35
  Hemsida: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback