Fredag den 13:onde

     Skrivet: 2010-08-13 / 22:01:36 Kategori: Dagboken
Hej!
Har inte märkt att det är fredagen den 13:onde idag = Dagen då jag har otur. Heh:). Har inte haft någon särsklit otur idag faktiskt. Ganska konstig men jag har mest varit hemma idag så det har inte hänt så jättemycket :S.
Har iaf hunnit göra en ny design till Chiara och kollat på Ensam Hemma 3. Så mycket mer har jag inte gjort så det har varit lite av en vilodag.


Har inte berättat det men jag åker iväg till Åland imorgon, Är där tills på Söndag så det är inte så länge :). Kommer att ha med mig datorn men jag tror inte att jag kommer att få tag på något internet eftersom att jag ska vara på Stugan (Och där finns det inget internet), Så jag uppdaterar nog via mobilen. Ska fika lite nu och sedan lägga in en header. Måste även packa lite snabbt till imorgon, Ladda kameran och mobilen. Hörs sen igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback