Onsdag..

     Skrivet: 2010-12-15 / 15:23:01 Kategori: Dagboken
Hej!
Tänkte berätta lite om dagen idag eftersom att jag aldrig brukar göra det.
Idag så vaknade jag av att kl var 07.20, Jag hade försovit mig, Kul...
Iallafall så hann jag till skolan till 08.00. Första lektionen som var Tyska gick bra, Inget glosförhör  :D.
Andra lektionen var engelska där vi hade terminsprov. Var ganska säker på alla saker så jag hoppas att det gick bra:). Sedan hade vi SO & Matte och sedan lunch, Det vart någon konstig köttgryta med couscous (Inte gott!).
Efter lunchen så hade vi rast så jag passade på att kolla om Leif, Min slöjdlärare var där men har var sjuk....
Efter rasten så hade vi Svenska och sedan var dagen slut, Slutade 13.35 så jag gick hem med Linnea och Sara.
Snart så ska jag iväg till centrum med mami och handla lite.
Hörs senare=).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback