Glad alla ♥ dag

     Skrivet: 2010-02-14 / 20:51:46 Kategori: Bilder 2009/2010
♥Hello mina bloggläsare!
Jag vet att jag inte har uppdaterat bloggen i dag men jag har gjort en massa saker som gjort att jag ej har hunnit uppdatera bloggen. Idag spelat vi iaf Semifinal i C-Proppen men vi förlorade tyvärr den matchen. Efter matchen åkte jag hen och sedan efter några timmar så åkte jag tillbaka för att kolla på finalen där våra 97:or vann. Sedan åkte jag och handlade med familjen och sedan åkte vi hem. Efter en timme så gjorde jag läxan med min bästis och sedan spelade vi Bingolotto tillsammans. Min bästis gick hem för en stund sen så nu sitter jag här och kollar på Bingolotto med resten av min familj. Ska gå och lägga mig och en kvart elr så så jag bloggar mer i morgon och förresten, GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER =).
Nu kommer lite bilder ;)

                                                  :)


Mumsiga Gelehjärtan:D


GLAD ALLA ♥ DAG!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback