Tisdag

     Skrivet: 2010-01-27 / 15:56:35 Kategori: Dagboken
Hej! I går så glömde jag att skriva vad jag gjorde så här kommer allting som jag gjorde i går och jag kan lova er att det är ganska mycket!.
Vi samlades vid skolan 8:15 och sen åkte vi i väg till Rudan där vi elr jag och min klass skulle vara. Under dagen där var jag med min bästis sim går i samma klass som jag. När vi kom dit så började vi med att åka skridskor men min kompis orkade inte åka så länge så jag åkte i stället med en annan och vi åkte nästan runt hela sjön och jag kan lova er att det var jobbigt eftersom att Rudans sjö var jättestor men det var iaf kul att åka;). Sen började jag också att frysa skitmycket så jag gick upp till Huset för att värma mig. Och där inne så bestämde vi att vi skulle äta lunchen som Skolan fixade, Det var Hamburgare (mmmm!) och en Festis. Sedan ville Min kompis åka skidor och det ville jag också så vi lånade ett par men jag hann inte åka för då skulle vi åka hem:(. På tåget hem så hade vi askul!. Sedan gick jag och min bästis hem och när jag kom hem så tog jag en dusch!(skönt!).

Idag blev det ett ganska långt inlägg men nu måste jag gå och hämta min syster så jag skriver sen igen när jag har kommit hem.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback