Bilder från Idag

     Skrivet: 2010-07-27 / 00:22:28 Kategori: Bilder 2009/2010

Har precis fikat lite och nu så ska jag fixa lite i mitt rum så att jag sedan kan gå och lägga mig.
Hade lite tråkigt på dan så jag tog lite bilder med kameran. Visar dom sen:). Och för er som undrar när bilder från Kroatien kommer upp på bloggen så hoppas jag att jag får upp dom imorgon på bloggen.
Nu kommer bilderna från idag:


Jag (Igår)



Jag (igen), Ser lite trött ut menmen......



Wierd bild vet ;)





























Vet att den blev åt fel håll men jag orkade inte ändra på den.


Tänkte även visa lite bilder på hur mitt rum ser ut just nu :












Sådär nu är alla bilder från i dag upplagda ;). Ska gå och lägga mig nu så vi hörs imorgon :).
G O D N A T T !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback