Bilderna från Kroatien (Bildbomb)

     Skrivet: 2010-07-28 / 20:18:38 Kategori: Bilder 2009/2010
Här kommer bilderna från Kroatien, Då från min kamera. Bilderna från min mammas kommer senare :).



Min och Min systers resväska




På flyget, Redo att lyfta.












































Min syster (På Planet).

























Vårat hotell, Hotel Pastura **** (Fyrstjärnigt).






En Panorama bild på Omis











































PS. Om ni vill bada i rent havsvatten(Saltvatten) så åk till Kroatien. Dom har det klaraste och genomskinligaste vattnet i havet.































-----------------------------------------------------------------------
Fler bilder kommer imorgon, Orkar inte ladda upp dem just nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback