Frågor & Svar

     Skrivet: 2010-07-02 / 23:31:16 Kategori: Frågor & Svar
isa om Snabbt:
ääääh hej igen Ann-so hehe ;) vi skulle gärna villja ha en blå och lila bakrund på min och wilmas blogg, för... du vet.... det är Justin Biebers favorit färger...haha ses och tack
   
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
isa  om Snabbt:
hej Ann-so, Det är Isa, jag vill ha Bigger- Justin Bieber på min och wilmas blogg, skulle du vilja fixa mera låtar som vi inte har på våran blogg?

Svar:
Jag kan tyvärr inte fixa det just nu , Ska iväg till Åland om 6 & en halv timme(Åker då). Men prata med mig efter att jag kommit hem så ska vi nog fixa det =).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback