Home

     Skrivet: 2010-07-09 / 19:14:23 Kategori: Nytt i garderoben

Hejsan!
Kom hem för ca. 1 timme sedan. Shoppingen gick bra, Dock var det svårt att hitta ett par snygga tapeter till mitt rum. Vi började först iaf att åka till Flügger Färg, Där hade dom jättemycket olika tapetsorter men alla var så dyra och dessutom så hade dom inte tapeterna på lager och då fick man vänta i 1-2 veckor på att dom skulle komma så det var lite lång tid att vänta tyckte vi. Istället så åkte vi till Farsta för att handla lite kläder, Jag köpte inte något förutom en vit & svart BH(Måste ha till Kroatien You Know ;). Min syster köpte en tröja med mimmi-motiv, Ett par byxor & Ett par Svarta Jeansshort. Orkar inte visa bild på mina saker eftersom att jag håller på att ladda ur bilder från min kamera till bloggen som jag kommer att visa sen. Måste också börja att packa till Kroatien så vi hörs sen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback