Jag är en Nattuggla :O

     Skrivet: 2010-07-10 / 00:54:46 Kategori: Dagboken
Miffad rubrik, Jag vet men jag orkar inte komma på något bra höhö -.-. Har inte hunnit packa klart än eftersom att jag och min syster har skrattade hela kvällen och busat hehe :), Det finns inte något annat att göra när man väntar på att få åka till Kroatien imorgon och saknar sina kompisar. Ska nog gå och lägga mig nu, Ska iväg till Arlanda vid 10:30 tror jag. Planet går nånting vid 14:30 :). Kan verkligen inte fatta att jag ska åka till Kroatien imorgon :D. Det är helt otroligt. Innan jag går och lägger mig så vill jag bara säga att jag har flyttat om lite i mitt rum så ni ska få se lite bilder från den nya  kameran(Ska skynda mig att ladda upp dem innan jag åker imorgon) och sen får ni även en tjuvtitt på de nya tapeterna som jag ska ha i mitt rum

Godnatt, Hörs om några timmar igen :), Vid ca. eeh vet inte är så trött nu, Godnatt :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback