Planerings-dag

     Skrivet: 2010-07-28 / 16:36:11 Kategori: Nytt i garderoben
Hej!
Har haft fullt upp med att planera hur mitt rum ska se ut (då möblerat) Så jag har inte haft tid att blogga idag förens nu. Har även kollat runt på lite möbler på bl.a Ikeas hemsida och nu har jag bestämt mig för den här sängen:

HEMNES Dagbäddstomme med 3 lådor vit Längd: 211 cm Bredd: 87 cm Höjd: 86 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 80 cm
Problemet är dock att den är en halv centimeter kortare än min vägg där jag ska ha den så det blir lite svårt att få in det. Vår kompis Ivan ska hjälpa oss med att ta bort listerna så att den får plats. Om jag får säga det själv så tycker jag att den är jättesnygg men vad tycker ni ? Priset är 3 595 kr.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE:

Har klätt på mig löparkläderna och ätit lite sent mellis. Ska ut och springa om en 15 minuter runt gården och sen när jag kommer in ska jag nog ta en dusch så jag bloggar mer då. Om ni undrar varför jag ska ut och springa så är det för att min tränare säger att vi måste springa minst 4 km i veckan, En annan anledning är att jag la på mig några kilo när vi var i Kroatien(Åt ganska mycket skräpmat då då jag måste verkligen skärpa mig nu eftersom att jag inte vill se ut som en michelingubbe när jag börjar skolan igen (23 augusti). Menmen måste slita mig från datan och gå ut en sväng, Har trotsallt bara gått  1216 steg idag :<.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback