Bilderna från Kungsträdgården

     Skrivet: 2010-06-25 / 18:15:48 Kategori: Bilder 2009/2010
Sådär!.
Nu har jag äntligen lyckats ladda upp bilderna från Kungsträdgården (Onsdag 16/6).
Så här kommer dom :
OBS!, Alla bilder är tagna med min mobilkamera
OBS!2: Dom filmade också med riktiga videokameror från TV4 så vi kanske hamnar på tv i höst :). 
OBS!3: Alla bilder har jag tagit själv vilket betyder stor copyright på dem alltså du får ej kopiera dem!.


Marie Picasso och hennes kör repar.

















Rigo och hans gäng









Sedan var det dags att se Timotej =)






Hade även en bild på min syster och Timotej vid Autografskrivningen, Dom var verkligen jätte snälla =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback