Blåsigt väder

     Skrivet: 2010-06-12 / 13:27:48 Kategori: Dagboken
Hej!
Vaknade vid 11 idag hehe, Är morgontrött även på Sommarlovet. Idag är det jätteblåsigt väder ute här hemma så det är inte så roligt att vara ute :(. Ska försöka att få ut mig ur huset eftersom att det är Lördag och jag vill inte sitta inne hela dagen. Idag ska min familj rensa förrådet, Och jag lovar er, Vi har inte rensat förrådet en enda gång sedan Min mamma & flyttade hit till huset som vi bor i och dom flyttade hit för mer än 10 år sedan så förrådet är inte lite skitigt hihi. Ska strax gå ner och hjälpa dom så vi hör nog via mobilblogg eller annars lite senare igen ;).


OMG!, Kolla hyllan, Min pappa har haft så mycket saker där så att hyllan har vikt sig, Haha det ser
sjukt kul ut :D. Och ser ni ovanför hyllorna, Där uppe i taket, Där är det jättemkt Mögel så vi ska
riva ut allting och göra om/ Renovera hehe. Men skriver mer sen ;).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback