Boring!

     Skrivet: 2010-06-11 / 14:29:07 Kategori: Dagboken

Hej ! Har tråkigt just nu, Har precis hängt upp kläder som min mamma har tvättat och nu sitter jag och fikar med en glassbåt hihi:D Imorse så vaknade jag iaf 10:30, Jag steg sedan upp och gick ner för att äta frukost. Jag och min syster("Gabi"). Gjorde lite frukost åt oss och sedan satte vi oss i Vardagsrummet för att kolla på en film som vi vann på Skogåsdagen :), Den hette Guldkompassen och var faktiskt ganska bra :D, Mer om den kommer senare :D, Sedan vid 12:15 kom Mamma hem (Hon har en liten paus från sitt jobb) så vi vi gjorde lunch och det blev Korv-Risotto a'la Mamma hehe =D. Den var helt okej(Brukar inte äta det så ofta). Sedan tog jag en dusch, Klädde på mig och efter det skulle jag hjälpa min syster med nånting. Sedan tog jag som sagt ut tvätten och hängde den på balkongen :D. Och nu sitter jag framför dator hihi. Har några beställningar på designer/headers som jag tror att jag ska börja med. hmmm vi får se men iaf så skriver jag mera senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback