Eclipse

     Skrivet: 2010-06-30 / 20:02:02 Kategori: Musik/Film/Tv
Hej där!
Har precis ätit middag och om en 17 minuter så ska jag kolla på Miss Marple på 4:an :). Nu till något annat, Nämligen vad jag gjort idag:

Jag vaknade vid 10 sedan gick jag upp och åt frukost men vi hade inget bröd så jag fick ta något knäckebröd men det gick bra ändå. Sedan Klädde jag på mig osv. Sedan skulle Min pappa, Jag & Min syster iväg till Bushuset som jag då kallar det ( Bauhaus ), För att handla lite virke( Vi håller ju som sagt på att göra om förrådet). Och sedan köpte vi lunch på Mcdonalds (Som vanligt ._.). När jag kom hem så åt jag snabbt, Fixade håret lite eftersom att det hade blivit spretigt och sen kom Linnea, Sofia & Till sist Sara ;). Vi satte oss i Bilen och åkte iväg till Biografen på Söder (Min pappa skjutsade mig och mina vänner eftersom att jag inte får åka tåg in till stan själv -.-). När vi kom dit så var det ca 45 min innan Filmen skulle börja så vi gick ut ur biografen och satte oss i skuggan vid någon trappuppgång (Väldigt skönt). Och Sara Sofia satte på Paramore- Låtar som vi lyssnade på (Gillar inte Paramore så mkt men dom är helt ok =). När det var 30 minuter kvar så gick vi in till Biografen igen och köpte lite Popcorn och så. (Själv köpte jag en Bonaqua- Meny). Sedan gick vi in i Salong 1 och satte oss ner på de rätta platserna, Jag satt på plats : 157, Rad : 8 :). Själv längtade jag efter att filmen skulle börja men det var bara en massa tråkig reklam "/. Sedan började filmen och det var nog den absolut bästa Filmen hittills som jag sett(Vill inte avslöja något mer för dem som ska se den). Men den är helt klart värd att se , Jag rekommenderar den till dem som gillar de 2 andra Twilight- Filmerna, Dem som läst böckerna  Och så :).




DU MÅSTE SE DEN OM DU ÄR ETT TWILIGHT-FAN! =)
Kommentarer
  Anonym (Sara)

Det var faktiskt inte mitt fel att jag kom sist. Dom andra kom faktiskt tidigt och min klocka gick faktiskt fel:P och det var inte jag som satte på paramore det var sofia fast hon hade min mobil. förresten tycker du att det var rättvist att sofia inte lät mig betala? det tycker inte jag iaf:(

  Datum: 2010-06-30 Tid: 22:50:07
  isa

hej ann-so jag har den affiscen

  Datum: 2010-07-02 Tid: 19:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback