Lång dag!

     Skrivet: 2010-06-29 / 18:54:57 Kategori: Dagboken
Hejsan!
För ca. 1 & en halv timme sedan kom jag hem från Mörtviksbadet där jag hade tillbringat hela Eftermiddagen från kl 14 (tror jag), Med Wilma. Vi badade, Solade, Pratade & Tog det lugnt. Fick dessutom ett par telefonsamtal ang. Imorgon och ett från min pappa som ville att jag skulle komma hem "/. Det var otroligt skönt att tillbringa dagen ute vid Mörtviksbadet med en kompis =). Dock var vägen dit och hem ganska lång men det gjorde inte så mycket eftersom att när man kom dit så fick man ju svalka av sig i vattnet som var kallt till en början men sedan blev jätteskönt. När jag kom hem var jag verkligen helt slut och piggade upp mig med en iskall glass :D.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja det är lite av vad som har hänt idag, Ska bara ta det lite lugnt nu så hörs vi om en stund :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback