Nice day

     Skrivet: 2010-06-13 / 16:31:10 Kategori: Dagboken
Hello!
Är på ett strålande humör idag eftersom att solen skiner ute :). Idag har jag hjälpt mina föräldrar att kasta saker från förrådet, Som sagt så ska vi renoverar vårat förråd, Det ser bedrövligt ut. Det kan jag lova er!,Hehe:). Vi har varit till Återvinningscentralen i Trångsund två ggr(Intressant att vet eller hur?:) Iaf så sen när vi var klara så åkte vi till centrum för att handla lite och då köpte vi glass(mums:D)hehe. Sedan åkte vi hem och nu sitter jag här och väntar på att Linnea ska plinga på, Hon kom hem från Kappelskär i dag så vi ska vill hitta på något. OOPS!, Hon plingade på dörren nu, Måste klia hejdå :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback