Svar från Frågestunden=)

     Skrivet: 2010-06-24 / 12:39:15 Kategori: Frågor & Svar
philippa om Frågestund!:
hej ¨ann-so¨tycker du att värden är grym eller vi människor? kram

Svar:
Vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan men det är ju så olika beronde på vart man bor på jorden. T.ex i Afrika så får barnen och de vuxna där sjukt lite mat och vissa dagar kanske dom inte får mat alls men ändå så måste dom jobba i det stekande solskenet och även barnen måste jobba hela tiden. Jag tycker att det är jättehemskt att där är så där nere och dom Har inte ens rent vatten så dom är tvunga att dricka vatten som är smutsigt och några får sjukdomar som är väldigt vanliga t.ex här i Sverige, Men i Afrika dör dom av samma sjukdom och varför undrar man då. Jo det är för att i Sverige finns det medicin mot sjukdomar som t.ex Lunginflammation och Förkylningar men det finns inte medicin mot dom sjukdomarna i Afrika och därför dör folket där :(. Så ja, Världen kanske inte är så grymt men det är en väldigt orättviss värld vi lever i :/, Om jag får säga vad jag tycker .


linnea om Frågestund!:
gillar du himlen?? du sa ju att man kunde fråga allt om himmel och jord hehe!!!

Svar:
Jag sa att man kunde fråga allt mellan himmel & jord, Vilket är ett uttryck som menar att du kan fråga vad som helst :D. Och aa jag gillar väl himlen då antar jag :P.



Duygu =) om Frågestund!:
favvofärg?

Svar:
Röd & Lila
-------------------
favvomat?

Svar:
Tacos :)
-------------------------------------------------------- 
Har du husdjur?

Svar:
Nej :(, Men skulle vilja ha en katt :).
---------------------------------------------------------
har du planer som du ska göra i sommar tex åka semester osv..
isf vart? :D

Svar: Aa nu på Onsdag den 30onde ska jag och några kompisar in till stan för att gå på bio och se Eclipse på premiärdagen! :) om 8 dagar ska jag åka i väg en snabbis till Åland(Ledsen Linnea att du inte kunde följa med :(. Sedan när jag kommer hem ska jag packa väskan och 10onde juli sticker jag och min familj iväg (igen) till Underbara Kroatien :). När vi kommer hem (24 juli). Fyller bästisen år dock kommer vi hem på natten men hoppas att jag ändå hinner träffa henne :). Det som sedan återstår av sommarlovet ska jag ta vara på och vila upp mig inför 6:an som jag börjar i Höst:) 
---------------------------------------------------
har du mellannamn?

Svar:Japp, Heter Margareta i mellanamn :3
----------------------------------------------------
hur länge har du bloggat?

Svar: Sedan 17 Juni 2009 så jag har bloggat i 1 år & 8 dagar :)
----------------------------------------------------
bästa bloggeen! :D

Svar:
Kul att du tycker om min blogg:).
----------------------------------------------------

----------------------------------------------------------
Tack för alla frågor! :), Ska gå och klä på mig nu (OOPS!) Sitter bara här i Trosor och en CupT-shirt =).

 
   
 

   
   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback