Torsdag

     Skrivet: 2010-06-24 / 19:26:31 Kategori: Dagboken


Hello!
Har precis kommit in från den mycket varma och stekande solen :), Vi har haft som högst 25,2 grader ute idag på balkongen. Min syster vaknade inte förens vid 12, 12:30 så det var därför jag inte kunde vara med någon innan :/. Min syster  skulle då egentligen leka med sin kompis men hon skulle åka iväg så min syster gick för att byta om och sedan hjälpte hon mig att bära ut iskall dricka, Radio, Solkräm osv. ut till balkongen. Där låg vi och solade och pratade i ca. 2 & en halv timme och gissa vem jag såg utomhus vid halv 5 ?, Jo såklart Linnea som jag trodde var vid husvagnen då men hon sa att hon skulle åka ikväll så jag satte på mig shorts och en tröja och stack ut men innan jag gjorde det så kollade jag om jag blivit brun på ryggen och det var inte så jättemycket men lite färg hade min kritvita rygg fått :). Sedan va jag med Linnea en liten stund innan hon skulle äta mat. Sedan skulle hon in och äta och då väntade jag såklart på henne tills hon skulle komma ut igen :). Sedan gjorde vi nästan igenting hehe men jag hann säga hejdå till henne innan hon åkte iväg med bilen till Kappelskär där hennes familj just nu har sin husvagn :). Japp det är lite av det som har hänt idag . Håller på att ladda upp bilderna från Kungsträdgården nu så dom kommer väl upp på bloggen om en timme eller så. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback