Torsdag

     Skrivet: 2010-06-17 / 19:32:48 Kategori: Dagboken

Hej!
Ledsen för att jag inte har bloggat på några dagar men så ni vet så kommer det att bli ganska dålig uppdatering på lovet och ni kanske förstår det eftersom att jag är väldigt mycket/kommer att vara mycket med kompisar på det här Sommarlovet, Speciellt Min bästa vän :). Jag vet även att ni är trötta på att höra saker som Jag är sjukt ledsen att jag inte..... och Jag lovar att det blir bättre uppdatering osv och jag förstår er, Det är ju väldigt jobbigt att sitta och läsa hela tiden Jag är sjukt ledsen osv så det ska det bli än väldigt stor ändring på så ni vet så att ni inte behöver sitta och läsa det hela tiden men nog om det nu :). Iaf så sitter jag just nu här med min Bästis och pratar lite och tar det lugnt. I morgon ska vi spela cup och jag vill ju såklart att min bästa vän ska vara i mitt lag men hon är målvakt och ska spela i det andra laget :(, Hoppas iaf att det går bra för dem. Heja Skogås :). Eftersom att jag inte har bloggat så mycket under veckan så kommer jag att kort skriva lite om vad som har hänt under varje dag som har varit på den här veckan ;).

Måndag:
Var hos Sara och åt Lunch och Tårta där, Sedan busade vi lite och Skrattade så att vi Kiknade :D hehe.

Tisdag:
Mamma fyllde 47 år, Grattis! :). Jag,Linnea & Gabriella åkte till Centrum för att köpa present till henne. Och då stog hon vid en Bankomat inne i Centrum så vi sprang till baksidan och sedan gick vi in där för att handla. Sedan åkte vi hem och paketerade in Sakerna och sedan på kvällen gav vi dem till Mamma. Hon vart jätteglad hihi :).

Onsdag:
Vi åkte iväg vid 12:30 till Kungsträgården där en massa artister uppträdde. Bl.a Charlotte Perrelli, Marie Picasso(Fick en kram och autograf av henne :) och m.fl.


Idag har jag inte gjort något speciellt bara varit med Linnea. PS. ett inlägg om Onsdagen kommer snart. Skriver mer om en stund ;). Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback